2015 m. kovo 1 d., sekmadienis

A-Z: Jurrasic Park

Pirmiausia reikėtų paaiškinti kas per dalykas yra A-Z. Prieš gerą mėnesį dabar jau mėgstamiausiame savo portale letterboxd aptikau tokį įdomų filmų sąrašą, pavadintą A-Z challenge. Nesunku atspėti, kad sąraše buvo abecėlės (angliškos) tvarka sudėti filmai. Tai yra vienas iš dabar ganėtinai populiarių, vadinamųjų iššūkių. Taigi, nusprendžiau pasidaryti tokį ir sau, nes labiausiai sudomino tas faktas, kad pasirinkti filmai turi būti dar nematyti, o aš esu didelė mėgėja vis atidėlioti filmų peržiūras. Iš karto perspėju, kad dauguma sąrašo filmų gali būti vadinami tikra kino klasika, ir yra tragedija didžiulė, kad aš jų dar nemačiusi, bet oh well. Nemanau, kad pavyks apie absoliučiai visus filmus parašyti kažkas rimto, bet pasižadu paminėti priežastis kodėl tas filmas buvo pasirinktas ir bent jau trumpą nuomonę apie jį. Dar vienas dalykas – filmai nebūtinai bus žiūrimi abecėlės tvarka, ką sufleruoja jau tai, kad pirmasis prasideda J raide.



Jurassic Park yra filmas, kurį režisavo Steven Spielberg, ir čia jau gana svari priežastis jį pažiūrti. Kita būtų ta, kad šiemet mus pasieks ir savotiškas juostos tęsinys Jurassic World su Chris Pratt‘u priešakyje. Trečia priežastis buvo tas jausmas, kad esu paskutinis likęs žmogus pasaulyje, kuris dar nėra matęs šio filmo. Ta prasme, nuo pradžių iki galo, tvarkingai.

Nuomonė apie šį filmą tikrai labai trumpai. Efektai ir visa kita kaip tiems laikams tikrai ganėtinai geri, filmas atspindi Spielberg‘o susižavėjima dinozaurais, bet kadangi esu visam gyvenimui sutraumuota Froido, viskas ką mačiau čia buvo vyro baimė įsipareigoti moteriai. Ir dar kelis dalykus čia mačiau, tačiau to minėti nėra būtina, nes pačiai verkti norisi, kad joks filmas man paprastai jau nebesusižiūrės. Ypatingai gaila, kad taip lengvai nepavyko pažiūrėti šito. Iki šiol maniau, kad tai yra tikras geras nuotykių filmas, kuris puikiai tiks laisvalaikio praleidimui. Deja, tiesa ta, kad tokie iš pažiūros nekalti filmai neša stipriausias žinutes. Dabar baisu ir pagalvoti kokią nuomonę apie mane įmanoma susidaryti. Atvirai sakau, aš nesu iš tų žmonių, kurie mano, kad filmai yra blogis naikinantis viską. Jei pabandyčiau atjungti tą dalį savo smegenų, kuri studijavo Froidą, šis filmas galbūt man netgi labai patiktų, o dabar tiesiog patiko. Įdomu, neprailgo laikas, rekomenduotinas. Žinoma, nėra ko lyginti su šiuolaikiniais nuotykių filmais vizualine prasme, tačiau kartais į tai reikia pažiūrėti pro pirštus, kad galėtum pasinerti į rankomis pagamintų specialiųjų efektų magiją. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą